A A A
Herb Gminy

Przedstawiamy analizę badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Słomnikach.

 

Celem głównym ankiety skierowanej do klientów indywidualnych odwiedzających Urząd w okresie od 3 do 17 listopada 2015 r. było zbadanie poziomu ogólnej satysfakcji z jakości usług świadczonych przez Urząd, a także uzyskanie opinii respondentów na temat stopnia zadowolenia w poszczególnych obszarach. Należą do nich m.in.:

  • warunki obsługi klientów w Urzędzie;
  • zapewnienie i dostępność informacji;
  • kompetencje pracowników Urzędu;
  • uprzejmość i chęć pomocy ze strony pracowników Urzędu;
  • terminowość załatwienia sprawy;
  • stopień zadowolenia z uzyskanego wyniku załatwianej sprawy;
  • ogólna ocena funkcjonowania Urzędu.

Zapraszamy do zapoznania się z analizą. Jednocześnie dziękujemy wszystkim za udział w badaniu. Będą one kontynuowane, chcemy bowiem poprawiać jakość naszych usług dla satysfakcji naszych klientów.

Załączniki:
Pobierz plik (raportbadania_um.pdf)Ocena zadowolenia z usług Urzędu Miejskiego w Słomnikach[ ]384 kB2016-01-20 15:02