herb gminy słomniki archanioł Michał

Burmistrz Gminy Słomniki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor ds. zamówień publicznych.

Wymagania niezbędne:

  1. a) wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
  2. b) co najmniej 2 letni staż pracy, w tym roczny przy wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  3. c) bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320)
  4. d) obywatelstwo polskie,
  5. e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  6. f) nieposzlakowana opinia,
  7. g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  9. i) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. a) wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
  2. b) umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów;
  3. c) umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych z Klientem;
  4. d) umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów,
  5. e) komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, kreatywność,
  6. f)  umiejętność pracy w zespole,
  7. g) umiejętność zarządzania informacjami i szybkiego ich sporządzania,
  8. h) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, m. in. edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Opracowywanie oraz sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Tworzenie planów zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  3. Pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w procedurach związanych z zamówieniami publicznymi.
  4. Zamieszczanie postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, platformie zamówień oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Analiza prawidłowości złożonych ofert ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  6. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  7. Udział w komisjach przetargowych i konkursowych, zgodnie z zarządzeniem Burmistrza.
  8. Przygotowanie sprawozdań z udzielonych zamówień.
  9. Prowadzenie statystyki sprawozdawczej w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

- życiorys (CV),

- kwestionariusz osobowy,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

- dokumenty poświadczające staż pracy,

- oświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku,

- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Więcej TUTAJ