Tematyczne druki i formularze, które obowiązują w Urzędzie Miejskim w Słomnikach.

Wnioski można dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Słomnikach za pomocą:

  • elektronicznej skrzynki podawczej, wysyłając wnioski i podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym na adres /j79k5s0dsp/SkrytkaESP
  • poczty e-mail adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tylko podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  • pocztą tradycyjną, wysyłając na adres Urząd Miejski w Słomnikach, ul. T. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki
  • wrzucić do specjalnej skrzynki w przedsionku Urzędu Miejskiego w Słomnikach na parterze budynku

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących załatwiania swoich spraw należy kontaktować się telefonicznie:

Urząd Miejski w Słomnikach tel. 12 388 11 02, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej tel. 12 388 12 72, Centrum Obsługi Edukacji tel. 12388 11 02, wew. 131 i 132.

Formularze do pobrania:

  1. Sprawy drogowe
  2. Plan zagospodarowania przestrzennego, rewitalizacja
  3. Ochrona środowiska, kanalizacji, wycinka drzew
  4. Dowody osobiste i ewidencja ludności
  5. Wybory